ST 15. nap (Unteralm – Greifenburg)

Total szívás nap (megint), a reggeli első 1 órán kívül se szép, se jó nem volt ez a szakasz most.A turistaút járhatatlan a kidőlt fáktól, amit itt sem jeleznek előre, igy az ember kénytelen akkor visszafordulni/visszakapaszkodni, amikor már jól benne van a sűrűjében (az első 10 átmászott fáig egyszerűen mindig túl optimisták vagyunk).A napi szakasz 2. része a Drau/Dráva völgyében vezet. Igaz, modositottunk a nagykönyvben megírt útvonalon, de amit valasztottunk, az megintcsak lezárt (vagy mászókás) volt. Maradt a rengeteg aszfalt a tűző napon. 😦A végén az egyik falubol megprobaltunk elstoppolni a főút mellett lefoglalt kempingig (amibol olyat kellett találnunk, ahol Janat is el tudjak szobaban szállásolni), de senki nem allt meg. Kényszerből, mert mar semmi kedvünk nem volt a 30 fokban többet aszfalton menni Rubyval, vegul 4 percet vonatoztunk, hogy közelebb jussunk a célhoz. Ahova viszont nem vezetett bicaj- vagy turistaút… eddigre lekuszott a Kreuzeckgruppe-ból a vihar is…Végül a kemping tulaja hozott el bennünket az utolsó 4 km-en, mikor mar elkezdett esni.Mindenkepp szerettem volna sátrazni az uton, egyreszt ha mar cipelem, masreszt meg kicsit spórolásból, de nem bantam volna, ha nem viharban kell kempingeznem eloszor az uton…

ST 15. nap (Unteralm – Greifenburg)” bejegyzéshez 3 hozzászólás

Új írása

1. Nap mint nap követem a kalandjaitokat, ahogy azt már tettem az Alpok-Adria alatt is. Azt kell, hogy mondjam a magamfajta túrázó, sátrazó, de mégis irodai munkát végző csajnak nagyon sok pozitívat hoz nap mint nap ez a blog! Imádom reggelente megnézni a gyönyörű képeket és a beszámolókat 🙂 Csak így tovább és kitartást! Üdv, Marcsi